fredag 19. august 2011

på grå dager

Noen dager er grå. Da tenker jeg ikke på skydekke på himmlen. Heller skydekke inni meg, hvis jeg skal bruke slike flotte bilder. Jeg hadde en sånn dag i går. Da var det godt å ha en Maria som sier "la oss ta en kaffe, da". Vi møttes på Briskeby. Jeg drikker te, Maria drikker kaffe. De gir oss kaffe/te og croissant for 29 kroner. Det fins mange metoder for å føle seg bedre på. Noen går kanskje og shopper masse klær, eller godis. Andre drikker seg kanskje litt fulle. Jeg prøvde ut noe annet. På Briskeby selger de mye fine blomster. På hjørnet der hvor trikken kjører.





På verandan var det sol da jeg kom hjem. Jeg rakk nesten å spise opp sjokoladen før den smelta.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du er go Gunhild <3
Klem fra Mette

Maria sa...

Fint :D Glad i deg, kjære!

Anonym sa...

henger meg på Mette og Maria, og anonym da. :) du er go.

<3 hilsen id