tirsdag 2. september 2008

jeg har verken lyst til å være med andre mennesker eller alene.
hva gjør jeg da?

livet på sagavoll som "stipp" er alt i alt veldig bra!
men noen ganger skjer det noe som jeg ikke helt forstår og alt virker meningsløst og rart.
livet virker rart. på en underfundig måte.
det er ikke følelser det er mulig å sette ord på, men jeg vil ikke være alene med disse følelsene.
jeg vil heller ikke være sammen med noen andre.
jeg hører på bob hund og vet jeg går glipp av grace anatomy.

i morgen skal jeg dreie meg en kopp. og ha kid inn i leiligheta på kosekveld.
det blir kos. da skal jeg ha lyst til å være sammen med mennesker.

!

2 kommentarer:

Runa sa...

Det var da Runa skulle komme tuslende inn på rommet og spurt om det var noe i veien...

Gunhild sa...

ååå, gunhild savner runa!