søndag 23. august 2009

hallo oslo

da er jeg på plass. jeg vil si det stemmer.
selv om veggpryder ennå ikke er oppa, og hylla ligger å venter på å bli skrudd opp. cdspilleren står i vinduskarmen og forteller om Richard som får en kule gjennom hodet.
sola speiler seg i stuegolvet.
brødene står på kjøkkenet og hever!
snart kommer hedvig på besøk, og da skal vi tilbringe litt tid sammen i sola :)
så skal jeg ta fatt på min første pensumbok: hva er sosialt arbeid, av irene levin. må si jeg gleder meg!
oslo er fint, diakonhjemmet er fint, kristin og jeg har det fint
!

3 kommentarer:

Hanna sa...

Godt å høre :) Internett på plass, tidogmed! Og det er godt å høre at diakonhjemmet er fint. Håper du får et herlig år. Gleder meg allerede til neste gang jeg skal besøke deg!

Gunhild sa...

:) ja, var en gutt og hjalp oss med nettet, så nå har vi nett!
gleder meg til du besøker igjen!
gleder meg til å besøke deg på viken, jeg!

Karen sa...

åå. jei. saknar. dei. å. leste bloggen om sagavoll. 127 sjeleer forsvunnet fra sagavoll. oi. huff. uff. GUNNISz. du er kul.