søndag 18. september 2011

natt til søndag

jeg sykla hjem gjennom pjuskeregnet og sitter nå på senga mi med levende lys, eplekake som jeg fikk med fra mor og hører på at det plasker ned ute. det er egentlig veldig typisk meg å sette på noe musikk som gjerne former stemninga. skaper stemning. i dette tilfellet kunne jeg satt på noe rolig, kanskje ane brun. musikk gjør så mye. noen ganger blir jeg skremt av hvordan humøret mitt påvirkes av musikken jeg hører på. derfor er det fint å iblant sitte stille ned uten musikk. det er en egen ro over det. hvertfall natt til søndag. hvor vinduet mitt er ut til bakgården så jeg slipper å høre alle som roper og sånn. selv om det kan ha sin sjarm det også.

jeg har lyst til å legge ut noen bilder. ikke apropos det jeg har skrivd, men noen av de siste bildene jeg har lagt inn på datan. 














bilde 1-7: på tur i nordfjordeid og stryn. bilde 8-13: trøgstad

2 kommentarer:

Mor sa...

Fine bilder! Jeg likte spesielt bilde nr. 3. Du passa utrolig godt inn i Vestlands-naturen!

erikperik sa...

Yey! Vindmøller! :)