torsdag 20. januar 2011

voksen?

jeg fikk en merkelig følelse når jeg var på trøgstad apotek og kiwi i dag. jeg skulle kjøpe nødvendigheter til turen, og når spørsmål om hva jeg måtte ha dukka opp i hodet mitt så forsto jeg at jeg nå er stor. jeg hadde ikke en liste som læreren på folkehøyskolen hadde skrivd ned til meg med alt jeg måtte kjøpe (slik som det var på forrige tur til afrika-kontinentet). nå måtte jeg ta valg på egenhånd. valg som at en pakke idoform bør holde. og en flaske antibak. åtte pakker tamponger må jeg ha. og solkrem til ansiktet mitt. jeg er et stort menneske som må dra sitt eget kort og ta valg på egenhånd. om jeg liker det er jeg usikker på, men det er en spennende følelse!

1 kommentar:

Anonym sa...

hahaha! jeg ler av deg Gunhild, du er så morsom og så søt! kos deg i Ghana