torsdag 16. desember 2010

det går så opp og ned.
i et øyeblikk kan jeg ikke vente. i det neste holder jeg hardt fast i alt som jeg har her i oslo og vil ikke dra.
vil ikke!
nå er jeg der.
jo, selvfølgelig vil jeg til ghana, hodet mitt vet at jeg vil. men akk, jeg har det jo så fint her.

nå sitter jeg på rommet mitt med levende lys og "tre vise menn" (trykk) og jeg har det godt. jeg drøyer alt som har med nedpakking av rommet til søndag. det syns jeg er greit.

også sorterer jeg bilder og sånt, og da er det vel obligatorisk å mimre til desember 2009:



 rosa-karo

 seff!

maria er desember-bursdagsbarn, ho. 

hihi.


og nå kom eivind inn og spørte om vi skulle spille backgammon, ja svarer gunhild da!
(vil ikke flytte herfra, tenker gunhild da) 
(ja, jeg la inn bildet et par timer etter jeg først skreiv blogginnlegget så vi rakk å spille noen runder. 
jeg nekter å si hvordan det gikk!)

3 kommentarer:

Hanna sa...

Har du lært deg å spille backgammon??

Gunhild sa...

seff :) (litt hvertfall)

Maris sa...

Hihi, backgammon er gøy!