søndag 13. desember 2009

søndagmorgen-tanker

sitter på sengekanten i joggeklær.
ved siden av meg står en veske ca pakket ferdig - jeg skal ut på reisefot seinere i dag. dublin. med to gode venner. karoline og erik.

fra den utrolig gode høytaleren på dataen strømmer irsk musikk ut. for øyeblikket høres The Clancy Brothers.
jeg blir så glad av slik musikk! fryd i min sjel.

men jeg merker jeg er litt spent, det er jeg som har bestilt fly, bestilt hostel, finni busstider. altså om noe er gått galt så hviler det på meg.
og jeg er veldig sosete, så jeg er spent. erik klarte jeg å kalle ms erik når jeg bestilte fly. satser på at ryanair ikke blir veldig forvirra og sier noe dumt.

har jeg pakka alt jeg trenger, evt. har jeg unngått å pakke for mye? vi reiser bare med håndbagasje.

nå har spotify starta å reklamere for influensa-vaksina. den har jeg ikke tatt. og akter å unngå den. liker ikke tanken på at midler som de ikke kjenner de langsiktige bivirkningene på skal sprøytes inn i kroppen min.

i dag er det fint vær for en søndagstur. blir nok en liten søndagstur før jeg drar tenker jeg :)

den 18. reiser jeg hjem til jul. jeg gleder meg sånn! to uker kos med familie og rolig liv - digg!

men først og fremst gleder jeg med til å oppdaga dublin med karoline og erik.

hadet!

3 kommentarer:

Hanna sa...

Oi, Gunhild til Dublin. Du altså! Ha en god tur! Gleder meg til å se deg igjen!

Anonym sa...

Enig med Hanna! :)
Tøft, ønsker deg og reisefølget ditt en kjempegod tur! <3

Anonym sa...

..og så håper jeg vi sees i julen!! :)