onsdag 2. september 2009

hvorfor er det sånn?

.altså, hvorfor er det slik at jeg ikke klarer å tenke på det jeg bør tenke på?
.hvorfor sitter jeg og regner på hvor mye tid jeg har igjen før oppgaven skal leveres, istedet for å bruke tida på å lese og skrive?
.hvorfor klarer jeg ikke å like og skrive oppgave om historien til sosialt arbeid, når det er noe jeg intresserer meg for?
.hvorfor bestiller jeg kings of convenience-billett istedet for å lese om rettningslinjer for oppgaveskriving?
(det er jo selvsagt fordi det kommer antagelig til å bli en kjempekul konsert som jeg ikke må gå glipp av)
.hvorfor har de ikke sesamfrø på butikken så jeg kan lage knekkebrød?
.hvorfor glemmer jeg alltid å kjøpe saus når jeg handler middag?
.hvorfor vil jeg heller være sammen med vennene mine enn å lese og bli klok?
.hvorfor skaffer jeg meg jobb på princess i oslo når jeg hadde bestemt meg for å finne noe annet?
.hm?

3 kommentarer:

Hanna sa...

Haha, Princess i Oslo?! :D

Maria sa...

Sånn er livet, skjønner du! Ta meg, for eksempel: Skulle lese MASSE før forelesning klokka to, nå er klokka kvart over elleve og jeg har sitti på data'n i halvannen time. HMMMM. Jeg vil spise middag med deg en dag! Jeg kan ta med saus :)

Håkon sa...

Ja, en utrolig behagelig kveld:)
Glemmer fort å være aleine jeg også, men nå er det sånn KRIK-hyttetur de andre er på, som jeg ikke gadd å dra på, så da fikk jeg sjansen:D

Koz og klemz