søndag 4. november 2007

Is-skraping og Arcade Fire

hanna, veronica, marie og gunhild så switch på kino.
Ja, jeg så den en gang til. det kosta jo bare 40 kroner..og veronica som jeg skulle leke med i kveld hadde veldig lyst til å se den. so..
Klokka er halv 1.. hanna og gunhild går til bilen som står som den eneste på parkeringsplassen.
Og der har den stått siden klokka tre, stakkars.
Til min både store fryd og noe nedtur så er det frost på ruta.
Et lite stønn, og et lite gledesrop (som hovedsaklig skjer inni meg),
før jeg finner fram is-skrapa. og setter på full vindusvarme.
For første gang i høst.
På onsdag snødde det for første gang på Sagavoll.
Det var gledesrop på utsiden!

Arcade Fire. 19.30. Oslo Spektrum. 4 november. NAM!

Og så føler jeg vi må ofre en tanke til denne unge dama
som har gjort en jobb å hengt opp x antall lapper i askim sentrum..


gratulerer med dagen, benne.


Arcade Fire - No Cars Go

3 kommentarer:

Anonym sa...

gunhild er best ingen protest :)

Anonym sa...

Nice!

Maria sa...

Jeg håper du skjønner at ho sannsynligvis ikke har hengt opp lappene sjøl...?