onsdag 26. september 2007

Å, crap.

Jeg glemte å skrive en sang nederst på det forrige innlegget som jeg hadde bestemt meg for å gjøre på alle.
Ettersom ingen har lest bloggen fra i går,
og siden vi er 13 stykker på hele folkhøyskolen, velger jeg å skrive blogg i dag og.
Og litt fordi Maria laga grafitti til meg på facebook i protest mot at jeg blogga så lite.
Og noe fordi jeg glemte å skrive på sang.
Dere skal få en ekstra fin en i dag,
som jeg har vært veldig opphengt i i det siste.

I dag er mine ulltøffler fullført. Fin ugle ble brodert på den venstre tøffel.
Eller var det den høyre..?
Jeg har begynt å sy veske til kameraet mitt.
Fett hva?
Jeg skal ha lappeteknikk på den.
Oppgava. Hva i all verden skal jeg lappeteknikere på den?
Neimen, der kom det et nytt ord.
Undrer om noen som helst leser det her.
Isåfall, hver vennlig å skriv en kommentar.
Pliz.

Damien Rice - The Blower's Daughter

4 kommentarer:

Hanna sa...

Hvorfor linker du ikke til bloggen min..? :(

Gunhild sa...

Fordi jeg hukser ikke åssen jeg gjør slike ting.

Anonym sa...

Gå inn på blogg, og så oppsett eller noe. Også rediger på der du har linken til folka..

Føler meg underprioritert..

Anonym sa...

Du er underprioritert Hanna!!!