lørdag 18. august 2007

Livet nå

Velkommen til min blogg kjære venn. Ettersom du besøker min blogg velger jeg å anse deg som en venn.
Venner er fint.
Nå skal jeg skrive litt om livet nå, tenkte jeg. Jeg har vel ikke store valget med den overskriften jeg valgte.
Jeg kunne selvfølgelig valgt å forvirre hver og en som leser dette. Kanskje det ikke er så mange, men jeg kunne prøve å forvirre forde. Ved å skrive noe helt usaklig i forhold til overskriften. Som ... sannelig, den overskriften er egentlig ganske åpen. Jeg kan skrive om kuer eller romskip. Overskriften ville ikke bomma fullstendig. Kanskje litt.

Anyways...

Jeg liker hvordan livet ser ut nå. Det er litt skremmende, men spennede. Jeg kommer meg bort fra alt jeg begynner å bli lei av. I overimorgen på denne tiden befinner jeg meg et helt annet sted enn forann denna gamle overfylte datan i Trøgstad. Jeg befinner meg i en liten søt kommune i Telemark. Nemlig Gvarv. Der skal jeg tilbringe mine neste 10 månder. Sånn ca. Jeg skal gå på Sagavoll folkehøyskole. Og bare leve. Leve et helt år.
Og kanskje fundere litt på hva jeg vil gjøre vidre. Typisk ting å si, men det må gjøres.
Jeg har nemlig ingen anelse.
Ettersom jeg skal starte på Sagavoll er jeg ikke oversikker på hvor mye tid jeg vil få til å blogge, men siden blogging er gøy blir det nok noe.

Jeg velger å bestjele en ting til bloggen min fra bloggen til min kjære venn Axel og håper han godkjenner det. Slik...
Matt and Kim - Yea Yeah

Ingen kommentarer: