søndag 20. juni 2010

Etter å ha fulgt disse ungene sine liv i to timer (Låt Den Ratte Komma In) -
tok det meg litt tid å forstå at natten ikke er skummel.

Vel, jeg har igrun ikke fortsått det ennå.
Men jeg gjenomførte å gå ut av leiligheten til Maria og sykle hjem, for så å låse meg inn i leiligheten.

Så var det på med alle lysene - og musikk. Nå roer jeg sjela med myke toner fra disse kveldssalmene.

Planen er å pakke litt, ettersom jeg flytter snartsnart, før søvnen tar plass.

Men det var en god film. Du burde se den. Helst ikke aleine. Men se den!
- hvertfall om du ikke blir helt oppjaga av blod og vampyrer og skummel musikk og natt.
Jeg kommer ikke til å se den igjen. Men det var en god film!

2 kommentarer:

ErikPerik. sa...

Hurra! Det er en fin film :) Jeg så den med Kathy midt på dagen på en busstur til Trondheim, jeg tror den blir litt mindre skummel da.

Din Eli sa...

Att fly är livet
Att dröja
döden