fredag 6. november 2009

da er to av mine visdomstenner borte. jeg føler meg ikke lettere.. men det er kanskje ikke den følelsen man sitter igjen med heller. tenner er da ikke så tunge. tannlegen spørte om jeg ville ha de med meg, da kunne jeg sjekka, men jeg sa bestemt nei. de så småekle ut.

også har jeg fått meg symaskin. en husqvarna viking. den er en glede i mitt hjem! og mer glede skal det bli når jeg virkelig kommer igang med å bruke den.

andre oppdateringer fra meg?
skole: ja, det går fint. leser blant annet om rehabiliering for tida, som jeg syns er spennende. gøy når jeg kan relatere det jeg leser til seinere arbeid..og merka at jeg gleder meg til å jobbe.
musikk:
.atlas sound - walkabout
.joy division - love will tear us apart (og om du vil se en god film: controll)
.múm - we have a map of the piano



2 kommentarer:

Hanna sa...

Fint blogginnlegg. Jeg vet hva jeg ønsker meg til jul. Ringer deg, jeg :)

maria sa...

Jeg ønska meg hjemmesydd først! Múm <3