lørdag 31. mai 2008

Vokna omkring 10 av usovbar varme. Kom meg opp av senga nærmera halv 11. Møtte på Maria. Vi så på grace anatomy mens vi spiste rista brødskiver med godt pålegg, og te. Så forta vi oss å skru av før en episode til begynte. Og gikk ut for å luke i blomsterbeddet. Noe som faktisk var litt givende. Sola steika, vi blei varme, Maria fikk mensen, vi luka, vi snakka om hva vi skulle gjøre i kveld-grilling. Mamma sa vi skulle gå å snakke med Hanne-Mari som er hos bestemor og lager smykker i kjelleren. Maria gikk i kjølerommet og henta en flaske eplemost, deretter gikk vi til bestemor. Barbeinte. Vi prøvde oss på grusen, Maria prøvde seg til og med på de "skarpe" steinene utafor huset til bestemor, men jeg var svak og holdt meg på trygg grunn. Hanne-Mari blei med ut, og vi satt oss i skyggen av noen trær. Fant ut at Hanne-Mari skulle komme bort å grille i kveld. Vi snakka litt. Maria og jeg gikk tilbake for å vaske trampolina. Hanne-Mari gikk for å lage en ring med et sverd på. Til min ikke fult så store overraskelse var det fult av hundehår rundt og på trampolina. Susanne hadde nemli "nappa" Benjamin rundt den, og tydeligvis deretter sendt den opp på trampolina. Jeg feide, og fant fram hagesprederen og satt under. Småoppgitt, men i godt humør. Deretter ble trampolina dynka med såpe, hoppende barbeinte føtter, og vann fra sprederen. Nå sitter jeg her med våt shorts, og et stk. Susanne som leter iherdig etter laderetstatning til mobilen sin. Ute er det pådekt til middag som i dag er lappskaus. NAM!

4 kommentarer:

Maria sa...

Hehehe, slemmen! :D

Gunhild sa...

hvaa?!


:) he he he

Runa sa...

Litt skummelt å bruke "nappa" kanskje? *kremt* ;) Kan ha flere betydninger...

Jeg savner deg for det om!

Hanna sa...

Haha, bra guggis.

Brio ødelegger lørdagsmiddagen..