onsdag 14. november 2007

Lyden av Sagavoll

Jeg oppholder meg på datarommet og her er min opplevelse av situasjonen:
En kulepenn-mot-plate-lyd i gangen, gjevnt tempo (nokså irriterende når jeg først har lagt merke til den)
Lydeffekter type bråkete skytelydr og datastemmer fra en data som står tom på min høyre side.
Turid sin stemme forklare noe i sakte tempo (antagelig noe viktig).
Tore synge på min høyre side.
Datasusing.
Rasling i poser.
X antall mennesker snakker i gangen utafor datarommet.

Okei, over til noe annet "spennede"
I går hadde vi rollespillbryllup her på Sagavoll.
Jeg aner ikke hva jeg skal skrive om det, og velger heller å si...
jeg skal til Kenya!
Blitt med på MYSA modullen, og i slutten av januar flyr jeg over til Afrika.
Det blir nok snasent!
(der hadde jeg først skrivd et punktum, men innså at utropstegn absolutt passa meget bedre)
Jeg føler meg ikke lenger i bloghumør, og skal nå på Kiwi å ta ut penger til skolegenskerslæshbukse, og kanskje sprøyter også, som jeg skal ta i morra.
Sprøyter er dyrt.

Da beklager jeg herved dårlig bloginnlegg, og avslutter med en dårlig sang for å understreke at jeg vet det sugde:

Good Charlotte - med hva som helst (kommer ikke på noen navn, ettersom jeg er så kreativ i dag)

2 kommentarer:

Maria sa...

Heiheihei, disser du henge-opp-klær-musikken vår? :( Åssen gikk tala di? Fortell ALT :P (hundetunge)

Hanna sa...

Gratulerer med et gjenomført dårlig blogginnlegg.


I love you!


:)