søndag 28. oktober 2007

Søndag kveld.

Jeg har i dag vært hos tante Helga og onkel Svein i Bø.
Spist søndagsmiddag.
I dag har jeg spist to søndagsmiddager. + to desserter. Nam!
Jeg har trent i dag.
Jogga nesten en halvtime i strekk.
Trente styrke etterpå.
Nå - Gullbring. Aleine. Venter på mine venner. Switch. Damien Rice på ørene. "Don't know what i'm doing this for."
Folk vandrer rundt. Sitter. Ler. Koser seg. Noen små gutter sitter på et bord litt lenger borte med cola og godteri. De er nok den kule gjengen. Skal se på kule snowboardfilmen.
Jeg skal se på den kule snowboardfilmen. Jeg er kul.
Jeg føler meg litt stressa. Jeg aner ikke hvorfor.
Kinoen starter om 25 mintutter. Det er få folk her og antagelig mange ledige plasser igjen.
Hallo, det er jo Bø.
"So it's not hard to fall, when you float like a canonball"
Jeg har det fint.
Takk for meg.

A Boy Named Sue - Heard this Laughter

3 kommentarer:

Maria sa...

Jess, A Boy Named Sue, bra Gunhild!

Hanna sa...

Kyss meg bak, var Switch bra?

Gunhild sa...

*Smask på rumpa til Hanna* Den var morsom fordi det var en dårlig norsk film! :)